Опис курсу:

В ході курсу Ви ознайомитесь з Microsoft .NET Framework, C# та об’єктно-орієнтованим програмуванням (ООП), розглянете основні поняття та структуру програм на C#, дізнаєтесь більше про класи та особливості ООП. Ви вивчите типи, змінні й константи, попрацюєте з зумовленими типами даних, навчитесь робити операції над базовими типами. Також під час курсу Ви розглянете типи, що визначаються користувачем, навчитесь відрізняти від структури класів, ознайомитесь з конструкторами і деструкторами, дізнаєтесь все про збирача сміття.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Створювати прості програми на C#, використовуючи класи зі складною ієрархією.
  • Працювати з інтерфейсами та модифікаторами доступу.
  • Орієнтуватися в основних поняттях ООП.
  • Розумітися на вже написаних додатках.
  • Перейти до вивчення програми поглибленого курсу.

Програма курсу:

  1. Знайомство з платформою .NET і мовою програмування C #.
  • Огляд платформи .NET Framework
  • Знайомство з мовою C #
  • Огляд можливостей мови
  • Знайомство c IDE Visual Studio
  • Структура програми.
  • Компіляція програми
  • Написання першої програми
  • Типи проектів
  1. Типи даних
  • Пристрій пам'яті в комп'ютері
  • Системи числення
  • Як зберігаються дані в пам'яті
  • Поняття змінної
  • Типи змінних
  • Створення і ініціалізація змінних.
  • Область видимості
  • Константи
  • Операції над базовими типами
 
  1. Умовні конструкції
  • Поняття умовних конструкцій
  • Умовна конструкція if
  • Оператор багатозначного вибору switch ... case
  1. Циклічні конструкції
  • Знайомство з циклами
  • Цикл з передумовою while
  • Цикл з умовою поста do ... while
  • Цикл з лічильником for
  1. Методи
  • Поняття методу
  • Створення методу
  • Виклик методу
  • Види методів з параметрами і без
  • Модифікатори out і ref
  • Рекурсія
  • Метод Main
           
  1. Масиви
  • Поняття масивів і необхідність їх використання.
  • Способи створення масивів
  • Робота з масивами
  • Багатовимірні масиви
  • Зубчасті масиви
  1. Введення в ООП. Поняття класів і об'єктів.
  • Поняття класу та об'єкта.
  • Створення класів, їх вміст.
  • Створення об'єктів за допомогою класів.
  • Модифікатори доступу.
  • Робота з властивостями.
  • Автоматично реалізовані властивості
  • Конструктори, призначені для користувача і за замовчуванням
  • Часткові класи і методи
  1. Спадкування і поліморфізм
  • Поняття спадкування
  • Реалізація спадкування
  • Базовий тип Object
  • Upcast і DownCast
  • Поняття і реалізація поліморфізму
  • Віртуальні методи
  1. Абстракція і інтерфейси
  • Поняття абстракції
  • Створення абстрактних класів
  • Робота з абстрактними методами.
  • Спадкування від абстрактних класів
  • Поняття інтерфейсу
  • Створення і реалізація інтерфейсів
  1. Статичні класи і методи.
  • Створення і виклик статичних методів.
  • Робота зі статичними методами.
  • Створення статичних класів.
  • Необхідність в статичних класах.
  • Розширюючі методи
  1. Структури. Перерахування.
  • Поняття структур і необхідність в них.
  • Створення структур і робота з ними.
  • Відмінності структур від класів.
  • Поняття перерахувань
  • Область застосування перерахувань.
  1. Виняткові ситуації
  • Поняття виняткових ситуацій
  • Обробка винятків, конструкція try, catch, finally
  • Створення своїх класів винятків
  • Множинна обробка винятків
  1. Збиральник сміття.

Мінімальні вимоги:

  • Базове розуміння ООП
  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!