spinner-it

Базовий курс C# /.NET

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
27 год. Двічі на тиждень

Опис курсу:

В ході базового курсу ви вивчите C # з нуля, а також познайомитеся з Microsoft .NET Framework і об'єктно-орієнтованим програмуванням (ООП). Уроки C # дозволять розглянути основні поняття і структуру програми, створеної за допомогою даної технологіі.Також в ході програми ви розглянете типи, визначені користувачем, навчитесь відрізняти структури від класів, ознайомитесь з конструкторами і деструкторами, дізнаєтеся про збирач сміття. С # для початківців стане базисом для подальшого вивчення цієї мови програмування і початку кар'єри розробника.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Створювати прості програми на C#, використовуючи класи зі складною ієрархією.
  • Працювати з інтерфейсами та модифікаторами доступу.
  • Орієнтуватися в основних поняттях ООП.
  • Розумітися на вже написаних додатках.
  • Перейти до вивчення програми поглибленого курсу.

Програма курсу:

Знайомство з платформою .NET і мовою програмування C #
  • Огляд платформи .NET Framework
  • Знайомство з мовою C #
  • Огляд можливостей мови
  • Знайомство c IDE Visual Studio
  • Структура програми
  • Компіляція програми
  • Написання першої програми
  • Типи проектів
Типи даних
  • Пристрій пам'яті в комп'ютері
  • Системи числення
  • Як зберігаються дані в пам'яті
  • Поняття змінної
  • Типи змінних
  • Створення і ініціалізація змінних
  • Область видимості
  • Константи
  • Операції над базовими типами
Основи роботи з системою контролю версій
Умовні конструкції
  • Поняття умовних конструкцій
  • Умовна конструкція if
  • Оператор багатозначного вибору switch ... case
Циклічні конструкції
  • Знайомство з циклами
  • Цикл з передумовою while
  • Цикл з умовою поста do ... while
  • Цикл з лічильником for
Методи
  • Поняття методу
  • Створення методу
  • Виклик методу
  • Види методів з параметрами і без
  • Модифікатори out і ref
  • Рекурсія
  • Метод Main
Масиви
  • Поняття масивів і необхідність їх використання.
  • Способи створення масивів
  • Робота з масивами
  • Багатовимірні масиви
  • Зубчасті масиви
Введення в ООП. Поняття класів і об'єктів
  • Поняття класу та об'єкта
  • Створення класів, їх вміст
  • Створення об'єктів за допомогою класів
  • Модифікатори доступу
  • Робота з властивостями
  • Автоматично реалізовані властивості
  • Конструктори, призначені для користувача і за замовчуванням
  • Часткові класи і методи
Спадкування і поліморфізм
  • Поняття спадкування
  • Реалізація спадкування
  • Базовий тип Object
  • Upcast і DownCast
  • Поняття і реалізація поліморфізму
  • Віртуальні методи
Абстракція і інтерфейси
  • Поняття абстракції
  • Створення абстрактних класів
  • Робота з абстрактними методами
  • Спадкування від абстрактних класів
  • Поняття інтерфейсу
  • Створення і реалізація інтерфейсів
Статичні класи і методи
  • Створення і виклик статичних методів
  • Робота зі статичними методами
  • Створення статичних класів
  • Необхідність в статичних класах
  • Розширюючі методи
Структури. Перерахування
  • Поняття структур і необхідність в них
  • Створення структур і робота з ними
  • Відмінності структур від класів
  • Поняття перерахувань
  • Область застосування перерахувань
Виняткові ситуації
  • Поняття виняткових ситуацій
  • Обробка винятків, конструкція try, catch, finally
  • Створення своїх класів винятків
  • Множинна обробка винятків
Збиральник сміття

Мінімальні вимоги:

  • Базове розуміння ООП
  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!