Опис курсу:

Курс Copywriting розкриє для вас секрети створення якісного комерційного тексту. Ви зможете вивчити принципи створення контенту, розібрати текст з точки зору технічної складової - вивчити тригери, що впливають на аудиторію, дізнатися способи донесення ідеї і структурування матеріалу. Також ви отримаєте базове навчання редактурі, критичного підходу до тексту і його фінального доопрацювання. Курс корисний для новачків, які освоюють копірайтинг з нуля. Він дозволить виробити поняття про хороше і погане тексті, що необхідно для початківців копірайтерів.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Правильно вибудовувати структуру текстів, вигідно представляти факти, розкривати ідею, основне повідомлення;
  • Дізнатися які стилістичні прийоми і художні образи роблять текст «сильним»
  • Виробити навичку редактури для своїх текстів і текстів загальної спрямованості

Програма курсу:

Вступ

  • Розуміння тексту і психологія творчості. Тренди.
  • Знайомство і узгодження очікувань від учасників курсу
  • Поняття тексту, слова і образи
  • Інформаційний стиль і медіаспоживання в епоху digital
  • Психологія створення текстів
  • Копірайтер: з чого складається щоденна робота
Структура тексту
  • Різновиди стилів текстів
  • Графічні матеріали та їх роль в донесенні інформації
  • Роль установки в процесі сприйняття тексту
  • Композиція тексту, принцип піраміди Мінто
  • Заголовок і лід, ідея тексту, комунікаційне повідомлення
  • Зачин тексту, ехо-фраза
  • «Єдність тексту» - що стоїть за цим поняттям
  • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
Текстова мова
  • Сторітеллінг і інфостиль
  • 20 формул для відпрацювання швидких навичок копірайтингу
  • Художні прийоми в тексті. Від метафор до евфемізмів
  • Секс, гумор, провокація в тексті. Особистість автора в тексті
  • Редагування текстів. Від синтаксису до ритміки
  • Практикум сторітеллінгу. Створення текстів та аналіз на прикладі кейсів і робіт учасників курсу
Використання методів психолінгвістики в процесі створення тексту
  • Несвідомі асоціації, прихована інформація в рекламному тексті
  • Тексти з програмованим багаторазовим впливом
  • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
Підведення підсумків, фінальний воркшоп. Презентація тексту, яким хочеться поділитися. Індивідуальні рекомендації

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!