Опис курсу:

Який текст зацікавить, а який переконає і продасть, як розробити ідею і обрати стиль для своєї цільової аудиторії - відповіді на ці та інші питання ви отримаєте на цьому курсі. Лекції чергуються з практичними заняттями і розраховані на розвиток навичок генерування матеріалів для особистих блогів, а також написання бізнес-контенту без зайвого інформаційного сміття. Ви дізнаєтеся про те, як можна писати яскраво і ефектно, пояснюючи читачеві складне зрозумілими словами. Велика частина матеріалу присвячена опрацюванню навичок створення текстів і огляду стилістичних прийомів впливу на аудиторію. Також будуть розглянуті навички редагування текстів під сучасний digital-формат медіаспоживання.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Правильно вибудовувати структуру текстів, вигідно представляти факти, розкривати ідею, основне повідомлення;
  • Дізнатися які стилістичні прийоми і художні образи роблять текст «сильним» - переконливим, що запам'ятовується, що продає;
  • Виробити навичку редактури для своїх текстів і текстів загальної спрямованості

Програма курсу:

  • Вступ.
    • Розуміння тексту і психологія творчості. Тренди.
    • Знайомство і узгодження очікувань від учасників курсу
    • Поняття тексту, слова і образи
    • Інформаційний стиль і медіаспоживання в епоху digital
    • Психологія створення текстів
  • Структура тексту
    • Різновиди стилів текстів
    • Графічні матеріали та їх роль в донесенні інформації
    • Роль установки в процесі сприйняття тексту
    • Композиція тексту, принцип піраміди Мінто
    • Заголовок і лід, ідея тексту, комунікаційне повідомлення
    • Зачин тексту, луна-фраза
    • «Єдність тексту» – що стоїть за цим поняттям
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
  • Текстова мова
    • Сторітеллінг і інфостиль
    • «20 формул» для відпрацювання швидких навичок копірайтингу
    • Художні прийоми в тексті. Від метафор до евфемізмів
    • Секс, гумор, провокація в тексті. Особистість автора в тексті
    • Редагування текстів. Від синтаксису до ритміки
    • Практикум сторітеллінга. Створення текстів та аналіз – на прикладі кейсів і робіт учасників курсу
  • Використання методів психолінгвістики в процесі створення тексту
    • Несвідомі асоціації, прихована інформація в рекламному тексті
    • Тексти з програмованим багаторазовим впливом
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
    • Підведення підсумків, фінальний воркшоп. Презентація тексту, яким хочеться поділитися. Індивідуальні рекомендації
 

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!