Опис курсу:

Курс digital-стратегія відкриє вам двері в світ цифрового стратегічного маркетингу. Навчання ставить собі за мету ознайомити слухача з особливостями роботи з цифровими каналами комунікації. Ви зможете вивчити принципи створення стратегії просування, опануєте прийоми брендобудування, а також навчитеся аналізувати цільову аудиторію і вести маркетингову політику, виходячи з потреб ЦА. Курс допоможе інтернет-маркетологам систематизувати свої знання, а для новачків він стане базисом для подальшого навчання і початку кар'єри. Розібрані в ході курсу теми є основоположними знаннями для початківців-маркетологів.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Будувати маркетингову стратегію на підставі глибокого аналізу ринку
  • Визначати і сегментувати цільову аудиторію, визначати її потреби
  • Вибирати правильні і необхідні канали просування, які будуть максимально релевантними для досягнення поставлених цілей

Програма курсу:

Введення в digital

  • Відмінність digital від інших традиційних медіа
  • Тренди digital у світі та Україні
  • Вплив Інтернету на трансформацію бізнес-процесів
  • Частка digital в рекламному світі
  • Бренд як джерело розвитку бізнесу
Введення в стратегію
  • Що таке стратегія, її етапи
  • Типологія цілей, цикл планування
  • Як правильно вибрати напрямок і цілі
  • Хто такий digital-стратег, його функції
Фреймворки створення digital-стратегії
  • Digital Engagement Framework
  • 5W Framework
  • Інструменти і джерела даних для аналізу: ринок, конкуренти, цільова аудиторія, тренди
Design Thinking   Детальний аналіз цільової аудиторії
  • Визначення Source of Business
  • Психологія споживача: інсайти, драйвери, потреби, капітали
  • Складання карти емпатії
  • Методології: Censydiam Synvase, NeedScope, Jb-T-Be-Done
Комунікаційна стратегія
  • Комунікаційний бриф
  • Розробка ціннісної пропозиції
Процес прийняття рішень споживачем
  • Фреймворки: Consumer Decision Journey, Google MicroMoments, воронка продажів
  • Система сприйняття інформації людиною за методологією Канемана
Медіастратегія
  • Digital-тачпоінти зі споживачем
  • Інструменти та канали досягнення поставлених цілей в digital
  • Планування активностей, моніторинг ефективності, основні метрики і KPIs.
Бренд
  • Поняття бренду
  • Модель бренду
  • Основні бренд-стратегії
  • Ключові етапи побудови успішного бренду

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!