Опис курсу:

Поведінка споживачів динамічно змінюється, спонукаючи до змін рекламний ринок і впровадження інновацій. Цифрові канали комунікації стають невід'ємною частиною будь-якої маркетингової стратегії, а для деяких брендів - домінуючою. Цей курс дозволить вам навчитися розробляти цікаві медійні рішення і представить покрокові алгоритми створення ефективної digital-стратегії для будь-якого бренду - змістовно, лаконічно і доступно.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Поповнити і систематизувати свої знання про цифровий і стратегічний маркетинг
  • Аналізувати свої дії і дії конкурентів в Інтернеті
  • Розуміти психологію споживача, аналізувати дані і аудиторії, а також впевнено володіти практичними навичками роботи стратега

Програма курсу:

  • Введення в digital
    • Відмінності digital від інших традиційних медіа
    • Тренди digital в світі і Україні
    • Вплив Інтернету на трансформацію бізнес-процесів
  • Введення в стратегію
    • Що таке стратегія, її етапи
    • Типологія цілей, цикл планування
    • Як правильно обрати напрямок і цілі
    • Хто такий digital-стратег, його функції
  • Фреймворки створення digital-стратегії
    • Digital Engagement Framework
    • 5W Framework
  • Інструменти і джерела даних для аналізу: ринок, конкуренти, цільова аудиторія, тренди
  • Детальний аналіз цільової аудиторії
    • Визначення Source Of Business
    • Психологія споживача: інсайти, драйвери, потреби, капітали
    • Методології: Censydiam Synovate, NeedScope, Job-To-Be-Done
  • Комунікаційна стратегія
    • Комунікаційний бриф
    • Розробка ціннісної пропозиції
  • Процес прийняття рішень споживачем
    • Фреймворки: Consumer Decision Journey, Google MicroMoments, воронка продажів
    • Система сприйняття інформації людиною за методологією Канемана
  • Медіастратегія
    • Digital-тачпоінти зі споживачем
    • Інструменти і канали досягнення поставлених цілей в digital
    • Планування активностей, моніторинг ефективності, основні метрики і KPIs.
  • Бренд
    • Поняття бренду
    • Модель бренду
    • Основні бренд-стратегії
    • Ключові етапи побудови успішного бренду

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!