Опис курсу:
Курс digital-стратегія відкриє вам двері в світ цифрового стратегічного маркетингу. Навчання ставить собі за мету ознайомити слухача з особливостями роботи з цифровими каналами комунікації. Ви зможете вивчити принципи створення стратегії просування, опануєте прийоми брендобудування, а також навчитеся аналізувати цільову аудиторію і вести маркетингову політику, виходячи з потреб ЦА. Курс допоможе інтернет-маркетологам систематизувати свої знання, а для новачків він стане базисом для подальшого навчання і початку кар'єри. Розібрані в ході курсу теми є основоположними знаннями для початківців-маркетологів.Після вивчення курсу Ви зможете:
- Будувати маркетингову стратегію на підставі глибокого аналізу ринку
- Визначати і сегментувати цільову аудиторію, визначати її потреби
- Вибирати правильні і необхідні канали просування, які будуть максимально релевантними для досягнення поставлених цілей
Програма курсу:
- Введення в digital
- Відмінності digital від інших традиційних медіа
- Тренди digital у світі та Україні
- Вплив Інтернету на трансформацію бізнес-процесів
- Визначення Source Of Business
- Введення в стратегію
- Що таке стратегія, її етапи
- Типологія цілей, критерії SMART, цикл планування
- Як правильно вибрати напрямок і цілі
- Хто такий digital-стратег, його функції
- Фреймворки створення digital-стратегії
- Digital Engagement Framework
- 5W Framework
- Business Model Canva
- Інструменти і джерела даних для аналізу: ринок, конкуренти, цільова аудиторія, тренди
- Детальний аналіз цільової аудиторії, формування портрету цільової аудиторії
- Аналіз конкурентів
- Психологія споживача: інсайти, драйвери, потреби, капітали
- Методології: NeedScope, Job-To-Be-Done
- Комунікаційна стратегія
- Комунікаційний бриф
- Розробка ціннісної пропозиції
- Процес прийняття рішень споживачем
- Фреймворки: Consumer Decision Journey, Сustomer journey map, Google MicroMoments, воронка продажів
- Система сприйняття інформації людиною за методологією Канемана
- Медіастратегія
- Digital-тачпоінти зі споживачем
- Інструменти і канали досягнення поставлених цілей в digital
- Поняття маркетингових і sales-лідів
- Планування активностей, моніторинг ефективності, основні метрики і KPIs.
- Бренд
- Поняття бренду
- Модель бренду
- Основні бренд-стратегії
- Ключові етапи побудови успішного бренду
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!