Опис курсу:

Грамотні і ненав'язливі розсилки – невід'ємна частина digital комунікації для будь-якого бізнесу і один з головних інструментів повторних продажів. Як не потрапити в спам? Про що писати, щоб завоювати увагу споживачів? Де знайти свою аудиторію? Ця комплексна програма спрямована на структуризацію роботи з клієнтами за допомогою поштової розсилки, яка сприяє підвищенню лояльності до продукту і збільшенню продажів. Програма буде корисна починаючим і практикуючим фахівцям в digital маркетингу.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Аналізувати інструменти email маркетингу і створювати листи для розсилки
  • Перетворювати актуальних клієнтів та відвідувачів сайту в підписників
  • Створювати автоматичні сценарії листів
  • Аналізувати і розуміти основні показники ефективності email розсилок
  • Формувати ефективну команду для запуску email розсилок

Програма курсу:

  • Введення в email маркетинг
    • Навіщо бізнесу потрібен email маркетинг?
    • Вибір сервісу розсилок
    • Як не потрапити в спам?
    • Яку розсилку вибрати: ручну або автоматичну?
  • Збір бази для розсилки
    • Де взяти підписників?
    • Перетворюємо існуючих клієнтів в підписників
    • Перетворюємо відвідувачів сайту в підписників
    • Як отримати підписників з оффлайн каналів?
    • Де розміщувати форми підписки
    • Види форм підписки
    • Що таке лід магніт і як з ним працювати?
    • Підписка при оформленні замовлення
  • Сегментація: відправляємо правильні листи правильним людям
    • Як сегментація впливає на основні показники ефективності розсилки?
    • Як сегментація впливає на збільшення продажів?
    • Що таке RFM аналіз?
    • Сегментація в сервісі розсилок
    • Що робити зі створеними сегментами: розробляємо мікро-стратегію
  • Типи листів для розсилок
    • Welcome серія
    • Промо розсилки: знижки, акції, розпродажі
    • Листи з інформацією про оновлення на сайті
    • Серії листів: покинутий кошик, покинутий перегляд
    • Листи після здійснення покупки
    • Тригерні листи
    • Транзакційні листи
    • Листи cross-sell і up-sell
    • Листи для реанімації клієнтів
  • Покрокове створення листа
    • Чому шаблон листа повинен повторювати стиль сайту: логотип, кольори, меню
    • Що таке Preheader і навіщо він потрібен?
    • Спеціальні символи в темі листа - підвищують вони відкриваємість?
    • Хороша тема листа: якою вона має бути?
    • Як написати текст листа, що продає?
    • Структури листи, шрифти, кольори
    • На якому обсязі тексту зупинитися?
    • Як правильно вставляти зображення?
    • Кнопки і посилання - скільки і як розміщувати?
    • Як оформити footer листи?
    • UTM мітки - що це і навіщо вони потрібні?
    • Верстка листа
    • Чи потрібно відправляти тестові листи?
    • Відправка листа
  • Створюємо автоматичні сценарії листів
    • Робота з відвідувачами, які зробили замовлення, але не оплатили
    • Робота з клієнтами, які поклали товар у кошик, але не оформили замовлення
    • Робота з відвідувачами, які пішли з сайту, не зробивши замовлення
    • Робота з постійними клієнтами – повторні продажі
    • Мультиканальні сценарії: email, смс, вайбер, пуш-повідомлення
  • Аналіз ефективності розсилок
    • Основні показники ефективності email розсилок: open rate, click rate, CTR
    • Отримуваність листів
    • Звіти в системах відправки розсилок
    • Дані Google Analytics
  • Команда для запуску email розсилок
    • Хто повинен займатися email маркетингом?
    • Чи потрібно залучати до роботи програмістів?
    • Копірайтер і дизайнер - а чи потрібні вони?
    • Де взяти наповнення листа (пропозиція, акція, знижка)?

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!