Опис курсу:

Курс Social Media Marketing на прикладі Facebook і Instagram навчить вас використовувати соціальні мережі для просування продукту. Завдяки розбору практичних кейсів, в процесі навчання ви будете крок за кроком вчитися вирішувати проблеми бізнесу за допомогою соцмереж. Заняття дозволять з нуля набути навичок аналізу цільової аудиторії, виявлення її потреб і формування під них індивідуальних стратегій просування і налаштування рекламних кампаній. Курс буде корисний як для досвідчених фахівців, так і для початківців свій шлях в digital. Матеріал максимально комфортно структурований і дає можливість без зусиль отримати необхідні знання

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Формувати SMM-стратегію просування бізнесу, виходячи з потреб ЦА
  • Налаштовувати, запускати і адмініструвати рекламні кампанії
  • Управляти репутацією компанії та формувати ком'юніті

Програма курсу:

Вступ

  • Роль соціальних мереж в маркетингу та бізнесі.
  • Огляд можливостей і переваги ведення соціальних мереж і таргетованної реклами.
  Визначення цілей і завдань бізнесу
  • Визначення цілей і завдань бренду / бізнесу в соцмережах
  • Поняття KPIs. Формування KPIs для SMM
  Стратегія в SMM
  • Розробка SMM стратегії.
  • Сегментація цільової аудиторії. Складання карти емпатії. Визначення формату комунікації
  • Формування воронки продажів
  • Побудова контент-стратегії. Формування контент-плану
  Рекламні оголошення для соцмереж
  • Особливості розробки рекламних оголошень для різних цільових аудиторій
  • Написання рекламних текстів
  • Візуальний контент і робота з ним (банери, фото і відео)
  Налагодження та управління рекламою в Facebook і Instagram
  • Огляд і налаштування рекламного кабінету
  • Формати і цілі реклами
  • Динамічна реклама
  • Ретаргетинг і піксель
  • Установка пікселя за допомогою Tag Manager
  • LAL і інші типи аудиторій
  Репутаційний маркетинг в соціальних мережах
  • Робота з репутацією
  • Робота з негативом
  • Побудова ком'юніті
  Аналітика ефективності SMM-каналу
  • Відстеження ефективності рекламних кампаній і основні способи оптимізації
  • Формування звітів.

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!