Курс Unity3D
З 18:30 (19:00)
Двічі на тиждень
Опис курсу:
Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D-фахівців.
—
По завершенні курсу, отриманих знань буде достатньо для того, щоб влаштуватися Junior+ або початківцем Middle фахівцем в будь-яку львівську компанію. Після вивчення теоретичної частини, студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.
Після вивчення курсу Ви зможете:
- Працювати з основними елементами редактору Unity3D
- Самостійно створювати ігровий додаток і додавати його в маркет
- Проходити співбесіди на Junior+ Unity3d розробника в провідні ігрові студії Львова
- Правильно структурувати архітектуру гри
Програма курсу:
1. Основи роботи з редактором
- Створення сцени
- Знайомство з Inspector
- Game View
- Scene View
- Імпорт зовнішніх асетів
- Менеджер Пакетів
2. Основи скриптування
- Code Style and Code Convention з прикладами
- Система управління версіями, Git
- MonoBehaviour, порядок виконання функцій в MonoBehaviour
- GameObject
- Transform
- Input
- Математична бібліотека
- Вектори
3. Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D
- Робота з жорстким диском
- JSON серіалізація / десеріалізація
- Дженерік контейнери - List та Dictionary
- Співпрограми (Coroutines)
- Розширення існуючих класів
- Camera
- SpriteRender
- SpriteMask
4. Unity User Interface (UI)
- Історія
- Canvas Холст
- Basic Layout
- Visual Components
- Interaction Components
- Animation Integration
- Auto Layout
- Rich Text
- EventSystem
5. Архітектура. Аудіо та система частинок
- Архітектура. Вступ
- Audio Listener, AudioSource, AudioClip
- Play and PlayOneShot
- Audio mixer і звукові ефекти
- Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc
6. Анімація в 3D, Mecanim
- Огляд системи анімації в Unity
- Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
- Animator Controllers
- Transition
- Контроль анімації зі скрипта
- Animation event
- Blend Tree
- Процедурна анімація з DOTween
7. UI Advance
- Anchoring Layout
- ScrollView, Tab
- UI Event System: tap, gesture, swipe
- UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри
8. Фізика та навігація
- Огляд компонентів тривимірної фізики
- Колайдери
- Rigidbody
- Joints
- Physics material
- Raycast
- Physics Layer
- NavMesh - принцип дії, способи застосування
- Запікання навігаційної сітки, створення агента, настройка off-mesh зв'язків, створення перешкод
- Налаштування вартості шляху
- Взаємодія NavMesh і MechAnim
9. Все про графічну складову ігор. Частина 1
- Unity Render Pipeline
- Джерела світла, матеріали
- Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
- Запікання світла. Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes
10. Все про графічну складову ігор. Частина 2
- Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
- Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface і HLSL шейдери
- Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
- Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер графом
11. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої
- Використання профайлера
- Оптимізація 2D
- Оптимізація 3D
- Використання пулу об'єктів
- Рекомендації по коду
12. Мережева взаємодія
- Основи HTTP, TCP
- Класи і функції для роботи з HTTP в Unity
- Сторонні бібліотеки для роботи з мережею в Unity
- Приклад мультиплеєрной гри на основі Photon Unity Network (PUN)
13. Збірка проєкту на Android. Додаткові можливості редактора
- Особливості збирання проєкту на Android
- Scriptable Object
- AssetBundles
- Розширення редактора (Unity Window, Unity Editor)
14. Ігрові патерни проєктування. Частина 1
- Що таке патерн?
- Класифікація патернів
- Патерни, що породжують
- Структурні патерни
- Поведінкові патерни
- Сімейство MV * патернів
15. Ігрові патерни проєктування. Частина 2
- Огляд дипломних робіт
- Entity-Component-System (ECS)
Мінімальні вимоги:
- Базове володіння C#
- Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії
- Наявність комп'ютера для участі в онлайн-заняттях
Лектори:
Курс розробка ігор Unity3D у Львові
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!