spinner-it

Курс Unity3D

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
45 год. Тривалість заняття - 3 год
З 18:30 (19:00)
Двічі на тиждень

Опис курсу:

Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D-фахівців.

— 

По завершенні курсу, отриманих знань буде достатньо для того, щоб влаштуватися Junior+ або початківцем Middle фахівцем в будь-яку львівську компанію. Після вивчення теоретичної частини, студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Працювати з основними елементами редактору Unity3D
  • Самостійно створювати ігровий додаток і додавати його в маркет
  • Проходити співбесіди на Junior+ Unity3d розробника в провідні ігрові студії України
  • Правильно структурувати архітектуру гри

Програма курсу:

1. Основи роботи з редактором

  • Створення сцени
  • Знайомство з Inspector
  • Game View
  • Scene View
  • Імпорт зовнішніх асетів
  • Менеджер Пакетів

2. Основи скриптування

  • Code Style and Code Convention з прикладами
  • Система управління версіями, Git
  • MonoBehaviour, порядок виконання функцій в MonoBehaviour
  • GameObject
  • Transform
  • Input
  • Математична бібліотека
  • Вектори

3. Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D

  • Робота з жорстким диском
  • JSON серіалізація / десеріалізація
  • Дженерік контейнери - List та Dictionary
  • Співпрограми (Coroutines)
  • Розширення існуючих класів
  • Camera
  • SpriteRender
  • SpriteMask

4. Unity User Interface (UI)

  • Історія
  • Canvas Холст
  • Basic Layout
  • Visual Components
  • Interaction Components
  • Animation Integration
  • Auto Layout
  • Rich Text
  • EventSystem

5. Архітектура. Аудіо та система частинок

  • Архітектура. Вступ
  • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
  • Play and PlayOneShot
  • Audio mixer і звукові ефекти
  • Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc

6. Анімація в 3D, Mecanim

  • Огляд системи анімації в Unity
  • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
  • Animator Controllers
  • Transition
  • Контроль анімації зі скрипта
  • Animation event
  • Blend Tree
  • Процедурна анімація з DOTween

7. UI Advance

  • Anchoring Layout
  • ScrollView, Tab
  • UI Event System: tap, gesture, swipe
  • UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри

8. Фізика та навігація

  • Огляд компонентів тривимірної фізики
  • Колайдери
  • Rigidbody
  • Joints
  • Physics material
  • Raycast
  • Physics Layer
  • NavMesh - принцип дії, способи застосування
  • Запікання навігаційної сітки, створення агента, настройка off-mesh зв'язків, створення перешкод
  • Налаштування вартості шляху
  • Взаємодія NavMesh і MechAnim

9. Все про графічну складову ігор. Частина 1

  • Unity Render Pipeline
  • Джерела світла, матеріали
  • Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
  • Запікання світла. Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes

10. Все про графічну складову ігор. Частина 2

  • Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
  • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface і HLSL шейдери
  • Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
  • Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер графом

11. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої

  • Використання профайлера
  • Оптимізація 2D
  • Оптимізація 3D
  • Використання пулу об'єктів
  • Рекомендації по коду

12. Мережева взаємодія

  • Основи HTTP, TCP
  • Класи і функції для роботи з HTTP в Unity
  • Сторонні бібліотеки для роботи з мережею в Unity
  • Приклад мультиплеєрной гри на основі Photon Unity Network (PUN)

13. Збірка проєкту на Android. Додаткові можливості редактора

  • Особливості збирання проєкту на Android
  • Scriptable Object
  • AssetBundles
  • Розширення редактора (Unity Window, Unity Editor)

14. Ігрові патерни проєктування. Частина 1

  • Що таке патерн?
  • Класифікація патернів
  • Патерни, що породжують
  • Структурні патерни
  • Поведінкові патерни
  • Сімейство MV * патернів

15. Ігрові патерни проєктування. Частина 2

  • Огляд дипломних робіт
  • Entity-Component-System (ECS)

Мінімальні вимоги:

  • Базове володіння C#
  • Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії
  • Наявність комп'ютера для участі в онлайн-заняттях

Лектори:


Курс розробка ігор Unity3D у Львові

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

На жаль, у звязку з війною ІТЕА завершила свою діяльності в Україні.

This will close in 20 seconds