Опис курсу:

Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D фахівців. По завершенню курсу отриманих знань буде достатньо для того, щоб влаштуватися Junior+/починаючим Middle фахівцем в будь-яку київську компанію. Після вивчення теоретичної частини студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Працювати з основними елементами редактору Unity3D
  • Самостійно створювати ігровий додаток і додавати його в маркет
  • Проходити співбесіди на Junior+ Unity3d розробника в провідні ігрові студії Києва
  • Правильно структурувати архітектуру гри

Програма курсу:

  • Основи роботи з редактором
    • Створення сцени
    • Знайомство з Inspector
    • Game View
    • Scene View
    • Імпортування зовнішніх ассетів
    • Знайомство з основними системами движка: анімація, робота з UI, робота зі звуком, asset store, створення першого скрипта
  • Основи скриптування
    • MonoBehaviour
    • GameObject
    • Вектори
    • Математична бібліотека
    • Шкала часу
    • Корутіни
    • Application і менеджмент сцен
  • Робота з бібліотеками .NET
    • Робота з жорстким диском
    • JSON серіалізація / десеріалізація
    • Інші способи серіалізації
    • Дженерик контейнери - List і Dictionary, String, Parse,
    • Використання out і ref
    • Кастування типів, Type і typeof
    • Структури і енумератори
    • Розширення існуючих класів
  • Вивчаємо редактор
    • Вбудований інструментарій для створення призначеного для користувача інтерфейсу
    • Event system
    • Канвас і три його режими, елементи UI, Layout, Event System
    • Перенесення координат з простору Canvas (overlay) в світовий простір, і навпаки
    • Йаути, основні налаштування
  • Аудіо та система частинок
    • Робота зі звуком, огляд системи частинок
    • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
    • Play and PlayOneShot
    • Audio mixer і звукові ефекти
    • Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc.
  • Анімація в 3D, Mecanim
    • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
    • Імпорт анімації - Model, Rig
    • Animator - State
    • Transition
    • Blend Tree
    • Контроль анімації зі скрипта
    • AnimationBehaviour, Animation event
    • Animation Layer і вага, процедурна анімація з DOTween
  • Фізика і навігація
    • Огляд компонентів тривимірної фізики, NavMesh, алгоритми пошуку шляху
    • Колайдери, Rigidbody, Joint, Raycast. Взаємодія шарів
    • NavMesh - принцип дії, способи застосування
    • Запікання навігаційної сітки, створення агента, налаштування off-mesh зв'язків, створення перешкод
    • Налаштування вартості шляху
    • Взаємодія NavMesh і MechAnim
  • Все про графічні складові ігор
    • Джерела світла, Lightmap, матеріали
    • Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
    • Запікання світла
    • Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
    • Інші шейдери
    • Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes
  • 2D
    • Робота з Canvas, створення адаптивної верстки, основні UI компоненти і їх властивості
  • Шейдери, розширення редактору
    • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, розширення Unity3D своїми інструментами
    • Surface і HLSL шейдери
    • Продуктивність шейдерів
    • Vertex і Fragment
    • Модифікація існуючих шейдерів
    • Створення базового шейдеру з нуля на Shader Forge
    • Custom Editor - модифікація Inspector і Scene View, IMGUI. Gizmos, Handles
  • Мережева взаємодія
    • Основи HTTP, TCP
    • Бібліотеки для роботи з HTTP, TCP в Unity
    • Основи створення мультиплеєрних ігор
  • Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої
    • Робота з атласами
    • Використання пулу об'єктів
    • Використання профайлера
  • Ігрові патерни проектування
    • Способи сучасного проектування ігрових архітектур
    • Dependency Injection
    • Entity Component System
    • Компонентно-орієнтований підхід до розробки

Мінімальні вимоги:

  • Базове володіння C# або C-подібною мовою (C ++ / Java)
  • Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!