Опис курсу:

Курс розрахований на людей, вже знайомих з С # як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D фахівців. По завершенню курсу отриманих знань буде достатньо для того щоб влаштуватися Junior + / починаючим Middle фахівцем в будь-яку київську компанію.   Після вивчення теоретичної частини студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Працювати з основними елементами редактору Unity3D
  • Самостійно створювати ігрове додаток і додавати його в маркет
  • Проходити співбесіди на Junior + Unity3d розробника в провідні ігрові студії Києва
  • Правильно структурувати архітектуру гри

Програма курсу:

  • Основи роботи з редактором
    • Створення сцени,
    • знайомство з Inspector,
    • Game View,
    • Scene View,
    • імпортування зовнішніх Ассет,
    • знайомство з основними системами движка: анімація, робота з UI, робота зі звуком, asset store, створення першого скрипта
  • Основи скриптування
    • MonoBehaviour,
    • GameObject,
    • Вектори.
    • Математична бібліотека.
    • Шкала часу.
    • Корутіни.
    • Application і менеджмент сцен.
  • Робота з бібліотеками .NET
    • Робота з жорстким диском,
    • JSON серіалізація / десеріалізація,
    • інші способи серіалізації,
    • дженерик контейнери - List і Dictionary, String, Parse,
    • використання out і ref,
    • кастування типів, Type і typeof.
    • Структури і енумератори.
    • Розширення існуючих класів
  • Вивчаємо редактор
    • Вбудований інструментарій для створення призначеного для користувача інтерфейсу.
    • Event system.
    • Канвас і три його режими, елементи UI, Layout, Event System.
    • Перенесення координат з простору Canvas (overlay) в світовий простір, і навпаки.
    • Йаути, основні налаштування.
  • Аудіо та система частинок
    • Робота зі звуком, огляд системи частинок.
    • Audio Listener, AudioSource, AudioClip.
    • Play and PlayOneShot.
    • Audio mixer і звукові ефекти.
    • Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc.
  • Анімація в 3D, Mecanim.
    • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті.
    • Імпорт анімації - Model, Rig,
    • Animator - State,
    • Transition,
    • Blend Tree.
    • Контроль анімації зі скрипта.
    • AnimationBehaviour, Animation event.
    • Animation Layer і вага, процедурна анімація з DOTween
  • Фізика і навігація
    • Огляд компонентів тривимірної фізики, NavMesh, алгоритми пошуку шляху.
    • Колайдери, Rigidbody, Joint, Raycast. Взаємодія шарів.
    • NavMesh - принцип дії, способи застосування.
    • Запікання навігаційної сітки, створення агента, налаштування off-mesh зв'язків, створення перешкод.
    • Налаштування вартості шляху.
    • Взаємодія NavMesh і MechAnim.
  • Все про графічні складові ігор
    • Джерела світла, Lightmap, матеріали.
    • Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні.
    • Запікання світла.
    • Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
    • Інші шейдери.
    • Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes.
  • 2D
    • Робота з Canvas, створення адаптивної верстки, основні UI компоненти і їх властивості
  • Шейдери, розширення редактору
    • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, розширення Unity3D своїми інструментами.
    • Surface і HLSL шейдери.
    • Продуктивність шейдерів.
    • Vertex і Fragment.
    • Модифікація існуючих шейдерів.
    • Створення базового шейдеру з нуля на Shader Forge.
    • Custom Editor - модифікація Inspector і Scene View, IMGUI. Gizmos, Handles.
  • Мережева взаємодія
    • Основи HTTP, TCP.
    • Бібліотеки для роботи з HTTP, TCP в Unity.
    • Основи створення мультиплеєрних ігор
  • Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої
    • Робота з атласами,
    • використання пулу об'єктів,
    • використання профайлера
  • Ігрові патерни проектування
    • Способи сучасного проектування ігрових архітектур
    • Dependency Injection
    • Entity Component System
    • Компонентно-орієнтований підхід до розробки

Мінімальні вимоги:

  • Базове володіння C # або C-подібним мовою (C ++ / Java)
  • Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!