Опис курсу:

Це комплексна програма навчання, яка дозволяє сформувати впевнені навички IT-керівника, поліпшити свої професійні компетенції і отримати експертні знання в управлінській. Курс ідеально підходить для PM, BA, Team Lead, Developers (for senior level), Delivery managers, Resources managers, CEO, CFO, PMO, BAO та ін. Ви навчитеся правильно обирати і оцінювати стилі управління, ознайомитеся з методами ефективної організації праці IT-фахівця, дізнаєтеся про інструменти та технології агрегування важливої управлінської інформації, навчитеся правильно вибудовувати управлінську звітність і працювати з нею. Пройшовши курс ви заглибитесь в основні методи професійного саморозвитку і розвитку своїх співробітників, що дозволить в подальшому сформувати максимально ефективне середовище для прогресивних змін і зростання вашої IT-компанії.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Максимально ефективно використовувати свої управлінські навички IT-фахівця
  • Впевнено розуміти особливості сучасних стилів управління, моделей менеджменту і методик роботи системи менеджменту IT-компанії
  • Правильно аналізувати ефективність управлінської діяльності компанії
  • Швидко і якісно обробляти інформацію, вести звітність і приймати важливі управлінські рішення
  • Правильно керувати і спрямовувати у потрібному напрямку професійні навички і знання своїх підлеглих для досягнення загальних цілей бізнесу.

Програма курсу:

  • Суть управління, його відмінності від інших видів діяльності
    • Історія і розвиток управлінського процесу
    • Важливість управлінської діяльності в компанії
    • Школи менеджменту
  • Практичні навички управління
    • Особистісні характеристики управлінця
    • Психологічна та професійна підготовка
    • Моделі професійної особистості керівника
    • Моделі фокусування професійної уваги
  • Основні управлінські помилки
    • Помилка, як управлінська категорія
    • Основні типи управлінських помилок
    • Помилка, як інструмент навчання і підготовки
  • Стилі менеджменту в IT-сфері
    • 5 основних стилів менеджменту
    • Механізм визначення оптимального стилю менеджменту
    • Співвідношення стилю менеджменту та організаційної структури компанії
  • Бізнес моделі та їх управлінська орієнтація
    • Поняття бізнес-моделі, її структура
    • Методики формування бізнес-моделей
    • Бізнес-модель в процесі розвитку компанії
  • Організація праці IT- управлінця
    • Практичні інструменти організації роботи та самоорганізації
    • Таймменеджмент
    • Методики пріоритетності і ранжування справ
    • Створення ефективних каналів обміну інформацією
    • ПО для ефективної роботи керівника
  • Організація IT-команд і IT-компаній
    • Секрети успішної організації команди
    • Створення "вертикалі" управління в компанії
    • Практичні особливості та моделі взаємодії IT-команд
    • Помилки і кращий спосіб їх вирішення
    • Синергія взаємодії співробітників
  • Інформація, як основа прийняття управлінських рішень
    • Вимоги, структура, типи інформації
    • Канали передачі управлінської інформації
    • Інформація, як інструмент управління
  • Управлінські дані. Методи та інструменти формування
    • Методики групування різнорідної управлінської інформації
  • Інформаційне середовище діяльності IT-команд і IT-компаній
    • Характеристика, структура, динаміка змін
    • Проблематика формування інформаційного середовища
    • Методика формування єдиного інформаційного середовища
  • Управлінська звітність в IT-сфері
    • Види і призначення звітів
    • інформаційна наповненість
    • Моделі управлінської звітності
  • Практичні особливості формування звітності в IT-сфері
    • Проблеми формування управлінської звітності
    • Створення моделі звітності компанії
    • Методика імплементації моделі звітності
  • Суть і призначення аналітичної роботи
    • Методи аналізу ефективності управлінської діяльності
    • Основні аналітичні інструменти управлінця
    • Методи прийняття управлінських рішень
    • Збалансована оцінка роботи IT-фахівців
    • Підхід BSC в IT: за і проти
    • Взаємодія зі стейкхолдерами компанії
  • Психологічна підготовка керівника. моделі поведінки
    • Суть, особливості вибору та застосування моделей поведінки керівника
    • Конфліктні ситуації в колективі. методи запобігання
    • Суть, типи і методи вирішення конфліктів
    • Робота з давніми конфліктними ситуаціями
    • Оптимальні методи поведінки
  • Управління розвитком і оцінка потенціалу IT-фахівців
    • Методика оцінки професійної управлінської зрілості IT-фахівця
    • Особливості застосування методик оцінки професійного "дозрівання" співробітника
    • Поняття комплексної компетенції фахівця
  • Методи управління кар'єрним зростанням співробітника
    • Створення карт розвитку персоналу
    • Виявлення мотиваційних чинників професійного зростання
    • Формування персональної моделі гармонійного розвитку
  • Методи оцінки і створення бази управлінських знань і досвіду IT-команди, компанії
    • Досвід і знання
    • Практика створення знань і навичок
    • Методики формування, оцінки, формалізації і нормалізації управлінських баз знань і досвіду
    • Капітал знань компанії і напрямки його використання
  • Комплексний іспит

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!