- This event has passed.
ITEAHub MeetUp: Дизайн клієнтського досвіду
27.09.2018 @ 16:00
200 грн – 250 грнСервіс-дизайн – це клієнтоцентрична методологія створення продуктів та сервісів, які є цікавими та зручними для клієнтів і в той же час прибутковими для бізнесу. На сьогодні приклади вдалого сервіс-дизайну можна віднайти як у зарубіжних, так і у вітчизняних компаній, проте використання цих методологій з нуля — це складний та трудомісткий процес. 27 вересня на ITEAHub MeetUp предметно розберемо досвід використання сервіс-дизайну в сучасних реаліях.
Подія буде цікава для:
- власників та CEO компаній
- топ-менеджерів, які відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу та втілення інновацій;
- менеджерів продуктів, маркетологів;
- всіх зацікавлених передовими управлінськими технологіями в бізнесі.
Поговоримо про:
- Які компанії і індустрії використовують сервіс-дизайн в роботі?
- З якими викликами стикаються компанії і як їх вирішують?
- Як виглядає майбутнє сервіс-дизайну в найближчі 10 років ?
- Як пов’язані Agile, AI, Digitalization і Service Design?
Спікер
Олег Косс — партнер і співзасновник CХdesign – першої української сервіс-дизайн агенції. Експерт з питань сервіс-дизайну, побудови цілісної системи управління клієнтським досвідом (Київстар, life :), Beeline, Укртелеком). Консультує провідні українські компанії щодо створення досконалого клієнтського досвіду.
Тривалість — 2 години
Початок реєстрації учасників — 18:30
Початок події — 19:00
Вартість квитків:
200 грн. — ранні пташки
250 грн. — сплячі сови
Про формат
ITEAHub MeetUp – це зустріч однодумців та професіоналів . Під час актуальних доповідей топових експертів, у активних обговореннях ви зможете пройти шлях від формування сміливої ідеї до її реального втілення.