spinner-it
Loading Події

« All Події

  • This event has passed.

ITEAHub Workshop: Як “запікапити” клієнта за допомогою CJM

26.02.2019 @ 17:00

200 грн – 250 грн
YAk----zapikapiti----kliyenta_950x454 ITEAHub Workshop: Як “запікапити” клієнта за допомогою CJM

Що спільного між фліртом та діловими стосунками? Більше, ніж здається на перший погляд:

Флірт

Ділові переговори

Прямо чи опосередковано, але мова йде про великі гроші

Фантазії про приємне продовження зустрічі

Обидві сторони під час знайомства прагнуть здатися трішки краще,
ніж вони є

Все може закінчитись навіть не почавшись

 

Три перші пункти ми рясно приправили іронією, проте останній —  це справжній біль для бізнесу. На ITEAHub Workshop: Як “запікапити” клієнта за допомогою CJM ви навчитеся робити так, щоб кожне таке “побачення” можна було сміливо додавати до власного списку перемог. Як і в стосунках, в комунікаціях із клієнтами все зав’язано на трьох буквах, але у нашому випадку це CJM —  Customer Journey Map.

 

CJM —  це практика покращення користувацького досвіду у зв’язках із потенційними клієнтами. Вона допомагає втримати партнера та не допустити помилок в ключових тачпоінтах.

 

Івент корисний для спеціалістів початкового та середнього рівня.

 

А саме:

  • Бізнес-аналітиків;
  • UX/UI та веб дизайнерів;
  • Менеджерів продуктів та послуг;
  • PM;
  • Підприємців та власників бізнесу;
  • Маркетологів.

 

Щоб ви напевно винесли корисний досвід із заходу, ми не обмежимося лише теорією. Учасники воркшопу на практиці навчаться створювати CJM у команді, зрозуміють цілі та проблеми користувачів на кожному етапі та розглянуть онлайн-інструменти і допоміжні ресурси для проектування карт.

 

Програма:

  • Трохи теорії. Що таке CJM і для чого вона потрібна? Приклади готових карт.
  • Визначення точок контакту і каналів взаємодії користувача та бізнесу;
  • Розбір бар’єрів, проблем, цілей та цільових дій;
  • Психоемоційний стан користувача на кожному етапі контакту із послугою;
  • Оптимізація критичних точок та каналів;
  • Ментальна поведінка користувачів;
  • Створення CJM в команді. Онлайн та офлайн інструменти;
  • Покращення продукту чи послуги за допомогою карти.

 

Спікер:

Олександра Лукавецька – UX/UI & Identity designer, ментор, спікер, підприємець. Олександра має цінний досвід у роботі з вітчизняними та закордонними замовниками, у веденні проектів, створенні успішного продукту від ідеї і до фінального дизайну. Працювала UX/UI ментором у GoIT, UX PRO коуч у IT Education Academy (ITEA), UX Expert у Ampli, засновниця агенції WebIT (design and development), спікер, проводить майстер класи та воркшопи, двічі брала участь у Хакатоні, працює із стартапами та проводить онлайн/офлайн консультації.

 

Деталі заходу

Дата —   26 лютого

Початок заходу —  19.00

Початок реєстрації —   18.30

Тривалість —  2.5 години з перервою

 

Квитки

Ранні пташки —  200 грн .

Сплячі сови —  250 грн.

 

Воркшоп розрахований на роботу в групах, тому кількість учасників обмежена!

 

Про формат

ITEAHub Workshop – майстер клас для девелоперів, тестувальників, керівників проектів та ін. Спрямований на здобуття практичних вмінь у програмуванні, менеджменті, бізнес аналітиці, тощо.

Деталі

Дата:
26.02.2019
Час:
17:00
Ціна:
200 грн – 250 грн
Сайт:
https://cjmworkshop.ticketforevent.com/

Місце проведення

ІТЕА HUB
ІТЕА HUB

На жаль, у звязку з війною ІТЕА завершила свою діяльності в Україні.

This will close in 20 seconds